main-foto

Ціни на контейнерні перевезення вантажів. Від чого залежать, як зекономити?

Розглянемо класичний приклад – імпорт вантажів з Китаю на умовах ФОБ.

При плануванні транспортної складової ціни вантажу, слід враховувати сезонну зміну цін. Морська складова, фрахт залежить від сервісу ліній: прямий сервіс – близько 32х днів, або з перевалкою в портах по шляху проходження – близько 40-45-ти днів. Прямі сервіси значно дорожче. Однак слід враховувати, що такі лінії як МШК і Майєрск, надають швидкий сервіс навіть з урахуванням перевалки, орієнтир 35 днів. Великі імпортери стали, в більшості використовують саме такий варіант, не дивлячись на ймовірні ризики з затримкою фідерного судна.

Коливання вартості фрахту, у випадку з Китаєм, передбачити вкрай складно. Якийсь же вихід?

Компанія SEAGATE займає лідируючі позиції серед експедиторських компаній за кількістю оброблених контейнерів за допомогою залізниці. Значні обсяги імпорту дозволяють постачати контейнера експортерам в стислі терміни. У порівнянні з найбільш поширеним варіантом доставки на авто, залізниця дозволяє значно заощадити на подачі контейнерів, як імпортеру – так і експортеру. По прибуттю на вузлову станцію, здійснюється подача на авто на адресу клієнта. У разі якщо підприємство має свою під’їзну колію – схема спрощується. А акредитація на всіх станціях ПАТ? Укрзалізниця, дозволяє нам приймати обладнання на свою адресу.

Безумовно, в разі необхідності оперативної подачі контейнера на підприємство або в порт, компанія готова надати якісний сервіс доставки автотранспортом.

З недавніх пір, Укррічфлот запустив сервіс доставки прямим поїздом з Порта Південний (ТІС). Тепер клієнти, які знаходяться в Дніпрі або Києві, можуть отримати свій вантаж протягом 19-ти годин з моменту виїзду контейнера з порту. Більш того, в теплий сезон з відкриттям навігації, здійснюється доставка річковим судном в порти Запоріжжя і Дніпра з портів Одеса, Чорноморськ і Південний. З подальшою подачею контейнера на машинах.

Високі професійні навички і величезний досвід оперативного відділу компанії вже дозволили залучити багатьох великих гравців.

Підведемо підсумки.

Основні складові ціни на транспортування:

Фрахт – маємо своїх постійних агентів як в Китаї, так і в інших країнах, що дозволяє надавати високо-конкурентні ставки і альтернативи при виборі лінії. Для експортерів – під постійні і великі обсяги, маємо можливість домовлятися з лінією безпосередньо про вартість на потрібні напрямки.

Вантажно-розвантажувальні роботи (борт-термінал / термінал-борт) – перевиставляє на клієнта відповідно до тарифів лінії.

Портове експедирування та користування інфраструктурою порту – згідно з тарифами терміналу.